نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب حرکت انتقالی نقص ایگو و نابسامدی فکر در دختران نوجوان دچار آسیب در حرکت انتقالی: تبیینی برمبنای نظریه روابط ابژه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-28]
  • آشفتگی فکر نقص ایگو و نابسامدی فکر در دختران نوجوان دچار آسیب در حرکت انتقالی: تبیینی برمبنای نظریه روابط ابژه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-28]
  • آمادگی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 88-97]
  • آموزش تاب‌آوری بررسی تحلیلی اثربخشی آموزش برنامه محور تاب‌آوری در کاهش اختلالات رفتاری نوجوانان دانش‌آموز جزیره کیش [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 91-106]
  • آموزش تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]
  • آموزش خلاقیت اثر‌بخشی آموزش خلاقیت بر خلاقیت و عزت نفس دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 42-54]
  • آموزش مهارت‌های ارتباطی رضایت زناشویی و اشتیاق جنسی والدین دارای کودک با اختلال اتیسم و فلج مغزی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 16-21]
  • آموزش مهارت‌های ارتباطی اثر بخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر کیفیت زندگی مادران کودکان با ناتوانی جسمی‌-‌حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 29-37]
  • آموزش نظریه ذهن اثربخشی مداخله نظریه ذهن بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-8]
  • آهسته گام تأثیر جهت‌گیری مذهبی (درونی – بیرونی) و مکانیسم‌های دفاعی بر میزان تاب‌آوری مادران دارای کودکان آهسته گام [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-75]
  • آهسته‌گامی نیمرخ هوشی دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان استثنایی در مراکز کم‌توان ذهنی شهر و شهرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 67-81]

ا

  • اثربخشی بررسی تحلیلی اثربخشی آموزش برنامه محور تاب‌آوری در کاهش اختلالات رفتاری نوجوانان دانش‌آموز جزیره کیش [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 91-106]
  • اثربخشی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 88-97]
  • اختلالات رفتاری بررسی تحلیلی اثربخشی آموزش برنامه محور تاب‌آوری در کاهش اختلالات رفتاری نوجوانان دانش‌آموز جزیره کیش [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 91-106]
  • اختلال اضطراب سامانه حمایتگر تشخیص بالینی جهت تشخیص دقیق نوع اختلال کودکان با نشانۀ بیش فعالی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-14]
  • اختلال خواندن اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 27-41]
  • اختلال سلوک سامانه حمایتگر تشخیص بالینی جهت تشخیص دقیق نوع اختلال کودکان با نشانۀ بیش فعالی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-14]
  • اختلال سلوک اثربخشی آموزش مهارت‌های‌ ارتباطی در نظم‌جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-67]
  • اختلال نوشتن اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 27-41]
  • اختلال یادگیری تأثیر برنامه آموزش رایانه‌ای در بهبود حافظه کوتاه‌مدت کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 38-43]
  • اختلال یادگیری اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
  • استقامت ذهنی مقایسه نیرومندی من و استقامت ذهنی در دانش‌آموزان دختر مدارس تیزهوشان با دانش‌آموزان دختر مدارس عادی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 54-59]
  • اضطراب امتحان اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 111-98]

ب

  • برنامه آموزش رایانه‌ای تأثیر برنامه آموزش رایانه‌ای در بهبود حافظه کوتاه‌مدت کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 38-43]
  • برنامه گروهی فرزند پروری مثبت اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 111-98]
  • برنامه هنردرمانی خانواده بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده بر رضامندی زوجیت مادران و پدران کودکان خودمانده [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 119-132]
  • برنامۀ آموزش حلّ مسألۀ خلّاق بین فردی طراحی و تهیّۀ برنامۀ آموزش حلّ‌مسألۀ بین‌فردی با رویکرد خلّاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت حل‌مسأله دانش‌آموزان سرآمد [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 55-43]
  • برنامۀ پاسپورت اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
  • بزهکاری اثربخشی آموزش حل مسئله بر نگرش اجتماعی دختران بزهکار شهر تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 107-118]
  • بهزیستی روانی مقایسه کیفیت زندگی، رضایت از زندگی، و بهزیستی روانی مادران کودکان آهسته‌گام، درخودمانده و عادی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 37-51]

پ

  • پیشرفت تحصیلی مقایسه خلاقیت، سازگاری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متولد نیمه اول سال و متولد نیمه دوم سال [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 52-66]
  • پیشرفت تحصیلی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]
  • پیش کلامی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثر‌بخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان خودمانده با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 13-23]

ت

  • تاب‌آوری تأثیر جهت‌گیری مذهبی (درونی – بیرونی) و مکانیسم‌های دفاعی بر میزان تاب‌آوری مادران دارای کودکان آهسته گام [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-75]
  • تمرینات یکپارچگی حسی اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 27-41]
  • تیزهوش بررسی مقایسه‌ای وضعیت زیستی، اقتصادی- اجتماعی والدین و هوش کودکان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 24-36]

ج

  • جهت‌گیری مذهبی تأثیر جهت‌گیری مذهبی (درونی – بیرونی) و مکانیسم‌های دفاعی بر میزان تاب‌آوری مادران دارای کودکان آهسته گام [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-75]

ح

  • حافظه کوتاه مدت تأثیر برنامه آموزش رایانه‌ای در بهبود حافظه کوتاه‌مدت کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 38-43]
  • حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله بر نگرش اجتماعی دختران بزهکار شهر تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 107-118]

خ

  • خلاقیت مقایسه خلاقیت، سازگاری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متولد نیمه اول سال و متولد نیمه دوم سال [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 52-66]
  • خلاقیت هیجانی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 88-97]
  • خلاقیت و عزت نفس اثر‌بخشی آموزش خلاقیت بر خلاقیت و عزت نفس دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 42-54]
  • خودپنداره اثربخشی برنامۀ آموزشی پویش بر عزت‌نفس کودکان با مشکلات یادگیری [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 1-14]
  • خودمانده بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده بر رضامندی زوجیت مادران و پدران کودکان خودمانده [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 119-132]

د

  • دانش آموزان با آسیب شنوایی رابطۀ رضایت زناشویی والدین با میزان محبوبیت آنان در نزد فرزندان با و بدون آسیب شنوایی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 82-90]
  • دانش آموزان تیزهوش مقایسه نیرومندی من و استقامت ذهنی در دانش‌آموزان دختر مدارس تیزهوشان با دانش‌آموزان دختر مدارس عادی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 54-59]
  • دانش‌آموزان سرآمد طراحی و تهیّۀ برنامۀ آموزش حلّ‌مسألۀ بین‌فردی با رویکرد خلّاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت حل‌مسأله دانش‌آموزان سرآمد [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 55-43]
  • درخودمانده اثر بخشی تمرینات یکپارچگی حسی بر کاهش رفتارهای کلیشه‌ای کودکان درخودمانده [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 9-15]

ر

  • رضامندی زوجیت اثر بخشی برنامه مداخلات روان‌شناختی خانواده محور بر سلامت روان، رضامندی زوجیت و وزن تولد نوزادان مادران باردار شهر قزوین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-74]
  • رضامندی زوجیت بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانواده بر رضامندی زوجیت مادران و پدران کودکان خودمانده [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 119-132]
  • رضامندی زوجیت اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]
  • رضایت از زندگی مقایسه کیفیت زندگی، رضایت از زندگی، و بهزیستی روانی مادران کودکان آهسته‌گام، درخودمانده و عادی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 37-51]
  • رضایت زناشویی رابطۀ رضایت زناشویی والدین با میزان محبوبیت آنان در نزد فرزندان با و بدون آسیب شنوایی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 82-90]
  • رفتارهای کلیشه‌ای اثر بخشی تمرینات یکپارچگی حسی بر کاهش رفتارهای کلیشه‌ای کودکان درخودمانده [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 9-15]
  • رورشاخ نقص ایگو و نابسامدی فکر در دختران نوجوان دچار آسیب در حرکت انتقالی: تبیینی برمبنای نظریه روابط ابژه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-28]
  • روش چندحسی اثربخشی تلفیق روش آموزش چند حسی و یکپارچگی حسی بر علایم اختلال خواندن و نوشتن دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 27-41]

س

  • سازگاری مقایسه خلاقیت، سازگاری و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متولد نیمه اول سال و متولد نیمه دوم سال [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 52-66]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 111-98]
  • سازمان استثنایی نیمرخ هوشی دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان استثنایی در مراکز کم‌توان ذهنی شهر و شهرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 67-81]
  • سلامت روان اثر بخشی برنامه مداخلات روان‌شناختی خانواده محور بر سلامت روان، رضامندی زوجیت و وزن تولد نوزادان مادران باردار شهر قزوین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-74]

ش

  • شبکه عصبی چندلایه پرسپترون سامانه حمایتگر تشخیص بالینی جهت تشخیص دقیق نوع اختلال کودکان با نشانۀ بیش فعالی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-14]

ع

  • عقب مانده ذهنی بررسی مقایسه‌ای وضعیت زیستی، اقتصادی- اجتماعی والدین و هوش کودکان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 24-36]

ک

  • کاشت حلزون اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 78-87]
  • کودکان آهسته‌گام مقایسه کیفیت زندگی، رضایت از زندگی، و بهزیستی روانی مادران کودکان آهسته‌گام، درخودمانده و عادی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 37-51]
  • کودکان خودمانده عملکرد بالا طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثر‌بخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان خودمانده با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 13-23]
  • کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا اثربخشی مداخله نظریه ذهن بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-8]
  • کودکان درخودمانده مقایسه کیفیت زندگی، رضایت از زندگی، و بهزیستی روانی مادران کودکان آهسته‌گام، درخودمانده و عادی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 37-51]
  • کیفیت زندگی مقایسه کیفیت زندگی، رضایت از زندگی، و بهزیستی روانی مادران کودکان آهسته‌گام، درخودمانده و عادی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 37-51]
  • کیفیت زندگی مادران کودکان با ناتوانایی جسمی – حرکتی رضایت زناشویی و اشتیاق جنسی والدین دارای کودک با اختلال اتیسم و فلج مغزی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 16-21]
  • کیفیت زندگی مادران کودکان با ناتوانایی جسمی – حرکتی اثر بخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر کیفیت زندگی مادران کودکان با ناتوانی جسمی‌-‌حرکتی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 29-37]

م

  • مادران اثربخشی برنامه گروهی فرزند پروری مثبت بر سازگاری اجتماعی و اضطراب امتحان کودکان ناسازگار [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 111-98]
  • مادران کودکان آهسته‌گام اثربخشی آموزش مهارت‌های تاب‌آوری مبتنی بر معنویت اسلامی بر میزان رضامندی زوجیت و مؤلفه‌های تاب‌آوری معنوی در مادران با کودکان آهسته‌گام [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]
  • محبوبیت والدین رابطۀ رضایت زناشویی والدین با میزان محبوبیت آنان در نزد فرزندان با و بدون آسیب شنوایی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 82-90]
  • مداخلات روان‌شناختی اثر بخشی برنامه مداخلات روان‌شناختی خانواده محور بر سلامت روان، رضامندی زوجیت و وزن تولد نوزادان مادران باردار شهر قزوین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-74]
  • مکانیسم‌های دفاعی تأثیر جهت‌گیری مذهبی (درونی – بیرونی) و مکانیسم‌های دفاعی بر میزان تاب‌آوری مادران دارای کودکان آهسته گام [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-75]
  • مهارت حلّ مسأله طراحی و تهیّۀ برنامۀ آموزش حلّ‌مسألۀ بین‌فردی با رویکرد خلّاقانه و بررسی اثربخشی آن بر بهبود مهارت حل‌مسأله دانش‌آموزان سرآمد [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 55-43]
  • مهارت خواندن اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 78-87]
  • مهارت های اجتماعی طراحی برنامه آموزش مهارت‌های پیش‌کلامی و بررسی اثر‌بخشی آن بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان خودمانده با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 13-23]
  • مهارت‌های ارتباطی اثربخشی آموزش مهارت‌های‌ ارتباطی در نظم‌جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-67]
  • موسیقی‌درمانی اثربخشی اقدامات موسیقی‌درمانی در افزایش توانایی مهارت خواندن در کودکان دبستانی کاشت حلزون [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 78-87]

ن

  • ناگویی هیجانی مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 88-97]
  • نظریه ذهن اثربخشی مداخله نظریه ذهن بر ارتقاء سطوح نظریه ذهن کودکان دارای اتیسم با عملکرد بالا [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 1-8]
  • نظم‌جویی شناختی هیجان اثربخشی آموزش مهارت‌های‌ ارتباطی در نظم‌جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-67]
  • نقص ایگو نقص ایگو و نابسامدی فکر در دختران نوجوان دچار آسیب در حرکت انتقالی: تبیینی برمبنای نظریه روابط ابژه [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 22-28]
  • نگرش اجتماعی اثربخشی آموزش حل مسئله بر نگرش اجتماعی دختران بزهکار شهر تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 107-118]
  • نوآوری مقایسه ناگویی هیجانی و خلاقیت هیجانی در دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 88-97]
  • نوجوان اثربخشی آموزش مهارت‌های‌ ارتباطی در نظم‌جویی شناختی هیجان نوجوانان دختر دارای اختلال سلوک [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-67]
  • نوجوانان بررسی تحلیلی اثربخشی آموزش برنامه محور تاب‌آوری در کاهش اختلالات رفتاری نوجوانان دانش‌آموز جزیره کیش [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 91-106]
  • نیرومندی من مقایسه نیرومندی من و استقامت ذهنی در دانش‌آموزان دختر مدارس تیزهوشان با دانش‌آموزان دختر مدارس عادی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 54-59]
  • نیمرخ هوشی نیمرخ هوشی دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان استثنایی در مراکز کم‌توان ذهنی شهر و شهرستان‌های تهران [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 67-81]

و

  • وزن نوزاد به هنگام تولد اثر بخشی برنامه مداخلات روان‌شناختی خانواده محور بر سلامت روان، رضامندی زوجیت و وزن تولد نوزادان مادران باردار شهر قزوین [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 67-74]
  • وضعیت اجتماعی- اقتصادی بررسی مقایسه‌ای وضعیت زیستی، اقتصادی- اجتماعی والدین و هوش کودکان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 24-36]
  • وضعیت زیستی بررسی مقایسه‌ای وضعیت زیستی، اقتصادی- اجتماعی والدین و هوش کودکان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 24-36]

ه

  • هوش بررسی مقایسه‌ای وضعیت زیستی، اقتصادی- اجتماعی والدین و هوش کودکان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 24-36]
  • هوش شناختی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]
  • هوش مصنوعی سامانه حمایتگر تشخیص بالینی جهت تشخیص دقیق نوع اختلال کودکان با نشانۀ بیش فعالی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 1-14]
  • هوش هیجانی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان ششم دبستان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 68-77]

ی

  • یکپارچگی حسی اثر بخشی تمرینات یکپارچگی حسی بر کاهش رفتارهای کلیشه‌ای کودکان درخودمانده [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 9-15]